czwartek, 4 maja 2017

May The 4th Be With You!

To już dzisiaj - 4 maja, a co za tym idzie wszyscy fani tego dnia świętują Światowy Dzień Gwiezdnych Wojen - najlepszej sagi na świecie ❤ Z tej okazji przesyłam Wam życzenia i pamiętajcie, Moc będzie z Wami, zawsze. Każdy z nas wiąże z Gwiezdnymi Wojnami wspomnienia, które dla wielu są niezwykle cenne i dzięki nim saga jest w nas stale żywa. Myślę, że spotkało nas coś wspaniałego, że możemy patrzeć, jak kolejne części, jakiekolwiek by nie byłby, wchodzą do kin. Piękne jest to, że pomimo upływającego czasu, Gwiezdne Wojny nadal nam towarzyszą. Więc życzmy sobie jeszcze mnóstwo cudownych chwil z sagą. 


W ciągu tego roku wydarzyło się bardzo dużo w świecie Star Wars i wiemy, że w nadchodzącym czasie wydarzy się równie dużo. 15 grudnia 2016 roku na ekrany kin wszedł pierwszy spin - off Łotr 1, który niedawno doczekał się swojego wydania na Blu - Ray oraz DVD i odniósł duży sukces. W bieżącym roku rozpoczęły się zdjęcia do kolejnego nadchodzącego samodzielnego filmu opowiadającego o Hanie Solo. Na razie czekamy, niektórzy bardziej, inni mniej. W grudniu b.r. zobaczymy VIII epizod sagi ,,The Last Jedi" i miejmy nadzieję, że w końcu dostaniemy odpowiedzi na pytania, które pozostawiło po sobie ,,Przebudzenie Mocy". Dodatkowo w tym roku mija okrągła rocznica, bo 40 lat odkąd pojawiła się ,,Nowa Nadzieja". Tak więc dzieje się :) 

Niestety pożegnaliśmy osoby nieodłącznie związane z sagą, przez co nie obeszło się bez smutków. Odeszli od nas min. Ian Liston (Janson z V epizodu), Alethea McGrath (Jocasta Nu z II epizodu), Ray West (dźwiękowiec), Tony Dyson (projektant R2-D2). W sierpniu odszedł po ciężkiej walce z chorobą, Kenny Baker, czyli nasz Artoo i Ewok Paploo z ,,Powrotu Jedi". Wstrząsającą wiadomością była dla nas nagła śmierć Carrie Fisher. Aktorka tuż przed Bożym Narodzeniem doznała zawału serca, a 27 grudnia dowiedzieliśmy się, że zmarła. :( Na zawsze pozostaną w naszych sercach i pamięci. ❤❤ Warto też wspomnieć o głośnym sprawach związanych ze śmiertelnie chorymi fanami. Neil Hanvey tuż przed śmiercią zobaczył Rogue One, a Daniel Fleetwood ,,Przebudzenie Mocy". Jest to zasługa producentów oraz innych fanów, którzy nadali rozgłos i dążyli do tego, aby umożliwić im zobaczenie filmów. Wielkie dzięki i szacunek dla nich. ❤

Ale na tym nie kończymy dzisiejszego święta. Z tej okazji przygotowałam jeszcze trzy posty, które przeczytać możecie poniżej. Pierwszy z nich to artykuł krótko opowiadający o tym, jak w XX wieku odbierano Gwiezdne Wojny w Polsce. Drugi wpis to kolejny artykuł dotyczący Harrisona Forda, w którym poczytać możecie nie tylko o jego roli w Star Wars. Ostatni to natomiast wpis typowo informacyjny, którego myślę, że tutaj brakuje. Można znaleźć w nim podstawowe informacje o sadze. Starałam się, jak mogłam i mam nadzieje, że znajdziecie coś dla siebie. 
Jeszcze raz - niech Moc będzie z Wami! ❤

14 komentarzy:

  1. Wzajemnie!
    Hejka ;* Dzięki za super życzenia. Czytałam artykuł o SW w Polsce w XX wieku i jest mega ciekawie zrobiony post. Na prawdę szacunek.
    Co do mnie, to wiem, że mam zaległości. Ale zostało mi tak mało czasu do poniedziałku, który otwiera serię 7 sprawdzianów do 18 maja, co za tym idzie - nauka i nauka. Muszę zdobyć dobra średnia, jeśli chce stypendium... więc wiesz..
    W każdym razie postaram się dzisiaj zaraz coś napisać na Piratów i opublikować rozdział. Myślę, że po 22 maja jakoś już się ułoży i będę miała więcej czasu. Uff...
    No dobra, nikt nie chce słuchać mojego planu życia XDD
    POZDROWIONKA I NMBZT!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, współczuję. Ja aktualnie po egzaminach mam już spokój i tak naprawdę wcale się już nie uczymy. :D Ach, to jest życie!
      W takim razie życzę wytrwałości w nauce i jeszcze raz życzę
      MAY THE FORCE BE WITH YOU! ♥

      Usuń
  2. Hohoho
    Jejku, jak dawno mnie tu nie było. Ale nie komentuje już niczego, mój leń. A tu jestem na chwilkę, so... No ludzie odchodzą, ale będziemy ich pamiętając! Nie komentuje ale nie myśl ze nie czytam :)) przeczytałam wszystko z reszta na bieżąco, ale komentarzy nie pisze, przepraszam. Dawno nie gadałyśmy, troszkę się stęskniłam 😃 Napisz jak będziesz miała czas!

    NMBZT ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Olguś!
      Wiem, że nasze rozmowy wyglądają jak wyglądają, ale jeszcze się wygadamy. Odezwę się niedługo. ♥
      Fajnie, że jesteś. I dziękuję. ♥

      May The Force Be With You!

      Usuń
  3. Zawsze ciężko się żegna różne osoby, czy to z otoczenia bliskiego czy z ulubionych aktorów/celebrytów itd. Ludzie to ludzie, ale niestety taki jest ich los. Grunt to dobrze o nich wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze pozostaną w naszych sercach i pamięci. ♥

      Usuń
  4. Niech moc bedzie z Tobą 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. oo widzimy wielką fankę! też same lubimy gwiezdne wojny!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że istnieje taki dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostaję na dłużej! Zapraszam do mnie! Jestem tutaj nowa ;)
    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Spodobało Ci się tu? Zaobserwuj lub zostaw komentarz. :) Nie bawię się w obserwacje za obserwację.