czwartek, 28 lipca 2016

Gwiezdne Wojny na papierze - fanarty

Prezentuję Wam dzisiaj Gwiezdne Wojny dosłownie zaklęte w papierze. Poniższe rysunki są cudowne i wielkie brawa dla tych, którzy je wykonali. Sama czasem coś po bazgrolę i mam kilka swoich rysunków Anakina, Luke'a czy Lei i być może kiedyś odważę się je tu zamieścić. Zobaczymy. Na razie wiszą sobie spokojnie na ścianie mojego pokoju. W każdym bądź razie jeszcze raz gratuluję autorom tych arcydzieł, tak wielkiego talentu. :)










8 komentarzy:

  1. Cześć:)
    Zaprosiłaś mnie, więc wpadłam ;)
    Więc... blog nie jest ff, co mnie zaskoczylo. Ale można się dowiedzieć bardzo ciekawych rzeczy! Twoje posty są interesujące i pomocne. Mysle, że czasem tu zajrzę ;)
    NMBZT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że blog Ci się podoba. Zapraszam w każdej wolnej chwili. :)
      NMBZT! :)

      Usuń
  2. Fajny blog. Ładne te rysunki. Ja zapraszam do mnie: star-wars-po-mojemu.blogspot.com
    Masz może hangouts?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To prawda rysunki są cudowne. :) Z chęcią wpadnę do Ciebie.
      Nie mam hangouts, ale jeśli chcesz się ze mną skontaktować to napisz na nataliewitness20@gmail.com

      Usuń
  3. Ładne te rysunki, ale jeśli nie wstawiasz swoich prac powinnaś podać źródła :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nie mam zamiaru podszywać się pod czyjeś prace, ale stwierdziłam, że skoro rysunki są podpisane przez ich autorów to nie będę publikować źródeł. Zresztą na początku zaznaczyłam, że nie są to moje rysunki. :)

      Usuń
  4. rysunki-genialne!<3 jestem mega fanką star warsów wiec ciesze sie ze znalazlam twojego bloga, bede wpadac czesciej;) pozdrawiam /

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo mi miło. Może uzbiera nas się tu niezła grupka fanów. O to chodzi. :)
      Również pozdrawiam :*

      Usuń

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Spodobało Ci się tu? Zaobserwuj lub zostaw komentarz. :) Nie bawię się w obserwacje za obserwację.