piątek, 5 sierpnia 2016

Time for changes ...

Myślę, że każdy potrzebuje czasem w życiu zmian i choć niektórzy ich nie lubią to po jakimś czasie uznają, że wyszło im to na dobre. Ja jestem akurat takim typem człowieka, któremu zmiany nie przeszkadzają, a wręcz pomagają. Ostatnio pojawia się Was tu coraz więcej i patrzę na to z wielką radością, gdyż wiem, że mam dla kogo pisać, a sądząc po Waszych komentarzach, moje wpisy odbieracie raczej pozytywnie. Aby Was nie zawieść jestem do czegoś zobowiązana, a mianowicie do dbania o bloga, bo wiem, że bez tego ani rusz. Bardzo chciałabym, by wpisy pojawiały się regularnie i żebyście wiedzieli, że w danym dniu czeka na Was nowy post, jednak nie zawsze to wychodzi, bo wiadomo w życiu różnie bywa. Chociaż czasem człowiek coś sobie zaplanuje do A do Z to może wypaść ważniejsza sprawa, którą trzeba się zająć. Niezależnie do tego postaram się pisać regularnie, a o dłuższych nieobecnościach powiadamiać Was, zresztą tak jak to było dotychczas.

Od pewnego czasu planowałam już większe zmiany na blogu, a prawidłowe zaplanowanie ich też zajmuje trochę czasu. Urozmaicenie bloga i skłonienie Was do aktywności to nie łatwa sprawa. Mam nadzieję, że dzięki tym pomysłom będziecie tu zaglądać z przyjemnością. Na szczęście wszystko idzie ku dobrej stronie, tak więc czas na zmiany ...
          
          #1 Chciałabym pochwalić się tym cudownym wyglądem strony, a przede wszystkim nagłówkiem, który wykonała dla mnie Nessa. Niezmiernie jej za to dziękuję, bo sama nie zdołałabym go wykonać. Sądzę, że nagłówek pasuje idealnie, a dzięki jego autorce mogłam szybciej wprowadzić zmiany. Projekt przesłałam jej w piątek, a w niedzielę nagłówki były już na moim komputerze. Serdecznie zapraszam na jej inspirującego bloga pisane-atramentem.blogspot.com, na którym każdy znajdzie coś dla siebie. :)

          #2 Co miesiąc będę wyłaniać "Czytelnika miesiąca". Zasady są proste. Po prostu trzeba być aktywnym, uczestniczyć w życiu bloga. Nie chcę, żeby było to na zasadzie nie czytania wpisów, komentowania "Super post", a za to otrzymywanie tytułu "Czytelnika miesiąca". Nie o to w tym chodzi. Jeśli będziecie się szczerze udzielać to macie szansę zostać właśnie czytelnikiem miesiąca. Każdego szczęśliwca będę ogłaszać piątego dnia każdego miesiąca. Myślę, że będziecie chętnie w tym uczestniczyć, bo jest to też dobra okazja na wypromowanie się. :)

          #3 Z prawej strony bloga oprócz obserwatorów, liczby wyświetleń itd. istnieje gadżet "Polecany wpis". Dwa razy w tygodniu (poniedziałki, czwartki) będę go aktualizować. Stworzyłam też "Ciekawostkę tygodnia". Będzie ona zmieniana każdego poniedziałku. Mam nadzieję, że dowiecie się dzięki temu nowych informacji o sadze, postaciach, aktorach.

I to by było na tyle moich pomysłów. Oczywiście możecie liczyć na dawki wpisów o Gwiezdnych Wojnach, które tak jak napisałam, będę starała się zamieszczać jak najczęściej. Zachęcam do obserwowania, komentowania i zostawiania adresów Waszych blogów. Z chęcią je odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodobają to zaobserwuję. :)

Niech Moc będzie z Wami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Spodobało Ci się tu? Zaobserwuj lub zostaw komentarz. :) Nie bawię się w obserwacje za obserwację.