wtorek, 10 października 2017

THE LAST JEDI - TRAILER!


W końcu po długim oczekiwaniu, dziś 10 października, bardzo wczesnym rankiem dostaliśmy zwiastun nadchodzącego epizodu Gwiezdnych Wojen - THE LAST JEDI! Do premiery pozostało dokładnie 65 dni i to właśnie wtedy, 14 grudnia na ekranach kin zagości VIII epizod! 
Co myślicie o zwiastunie? Przyznam się, że mnie bardzo się spodobał i nadal go oglądając mam ciarki. Tym bardziej nie mogę doczekać się grudnia. Pokazano też oficjalny plakat promujący ,,The Last Jedi". Koniecznie podzielcie się swoim zdaniem w komentarzu! 

 

3 komentarze:

  1. Ja myślę nad zakupem gry Star Wars na Ps4 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety Star Wars to kompletnie nie moja bajka ;/ zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Spodobało Ci się tu? Zaobserwuj lub zostaw komentarz. :) Nie bawię się w obserwacje za obserwację.