piątek, 3 marca 2017

Jak reklamowano Star Wars? - plakaty i zwiastuny

Wiadomo nie od dziś, że jakakolwiek produkcja nie odniesie sukcesu jeśli nie zostanie odpowiednio wypromowana. Producenci muszą dotrzeć do widza, aby nasz gatunek    homo sapiens    wybrał się do kina i zobaczył to o czym grzmi prasa, telewizja, internet. Aby w tym przypadku film odniósł sukces, potrzebne jest przede wszystkim poinformowanie ludzi, że coś właśnie wchodzi na rynek. Krótko mówiąc - im więcej szału, tym lepiej, przynajmniej dla produkcji.

Przedstawiam Wam to jak wyglądały plakaty i *zwiastuny promujące części gwiezdnej sagi. Pewnie nie będzie to dla Was nic nowego i zaskakującego, bo założę się, że znacie je doskonale, ale dlaczego nie powspominać sobie jak na przykład wyglądał trailer ,,Zemsty Sithów" czy ,,Imperium kontratakuje".

*zwiastuny są podlinkowane


Epizod I - Mroczne Widmo 


Epizod II - Atak klonów


Epizod III - Zemsta Sithów


Spin - Off - Łotr 1

Epizod IV - Nowa Nadzieja


Epizod V - Imperium kontratakuje

 
Epizod VI - Powrót Jedi


Epizod VII - Przebudzenie Mocy


Przy okazji chciałabym też przypomnieć, że została zmieniona pora emisji gwiezdnej sagi.

4 marca godzina 20:00 - ,,Nowa Nadzieja"
11 marca godzina 20:00 - ,,Imperium kontratakuje"
18 marca godzina 20:00 - ,,Powrót Jedi"
Jak na razie na TVN nie zobaczymy ,,Przebudzenia Mocy".

17 komentarzy:

  1. Nieeeeeeeeeee!
    Sorki, ale wszystkich się o toć xepiam bo mam po prostu alergię: 18 marCA. 18 Marzec był w 18 roku naszej ery. No i żeby błędnie moja datę urodzin zapisać.... ech xd
    To do końcówki. A reszta... w temacie zwiastunów to jestem aktualnie na fazie z Piratami, bo wczorajszy zwiastun 5 części był boski. BOSKI 😍😍
    No a jeśli o to chodzi, to szczerze znam tylko ten ostatni - TFA. Oglądałam SW po emisji wszystkich części w kinach itp, więc jakoś nigdy nie interesowały mnie zwiastuny, poza R1 i TFA.
    No dobra, lecę!
    NMBZT!
    Meg:*
    PS: Polecam ten zwiastun Piratów. Jest... niesamowityyy 😍😍😍🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam inny plakat promujący TESB; o ten: http://www.craigerscinemacorner.com/Images/ESBposter.jpg
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wahałam się pomiędzy tym plakatem, który ostatecznie umieściłam i tym, który właśnie mi podlinkowałaś. Moim zdaniem oba są świetne, zresztą jak każdy plakat z Star Wars. :D

      Usuń
  3. Eh, jestem chyba jedną z niewielu która nie lubi tego filmu xD
    Serio, nie przemawia to do mnie. Z tego typu to chyba tylko Piraci z Karaibów toleruję (przez Johnnego w zasadzie bo go wielbię xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, jak to mówią każdy lubi co innego.
      Tylko, że Piraci z Karaibów to inny gatunek więc może dlatego masz o nich inne zdanie. :)A Deppa też lubię.
      Dzięki, że wpadłaś.

      Usuń
  4. Moja poprzedniczko ja też nie przepadam za tym filmem :D Ale to tylko i wyłącznie dlatego, że tak naprawdę nigdy nawet go nie obejrzałam, tylko takie krótkie epizody więc to chyba się nie liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam plakat z ,,Nowej Nadziei", może dlatego, że to moja ulubiona część. Jednak ma w sobie duszę i coś przyciągającego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie każdy plakat jest świetny i naprawdę, gdybym musiała to nie umiałabym się zdecydować, który jest najlepszy. Każdy z nich ma to coś. Teraz musimy czekać na plakat z ,,The Last Jedi". :D

      Usuń
  6. Nie oglądałam tej sagi, raczej filmy nie dla mnie :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ty to wszystko wiesz ja nie wiem nawet połowy tego co ty!
    Czytając twojego bloga dużo się dowiem! Zachęcam do zestawienia po sobie śladu w postaci komentarza i obserwacji
    ONLY DREAMS - klik ♥
    Robię konkurs może wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. jakkolwiek by ich nie reklamowano, i tak wiem, że je obejrzę, bo mój chłopak jest ogromnym fanem i każdą część znam doskonale. ;) ale żeby nie było, też mi się całkiem podobają. ;))
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm czasami się zastanawiam czy jestem jedyną osobą na ziemi która nie oglądała i nie lubi Star Wars :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło jest powspominać stare dzieje XD. Najbardziej podoba mi się plakat z Zemsty Sithów. ;)
    Ps. Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na przebudzenie mocy chyba jeszcze za wcześnie jak na emisję w TV :( a szkoda. Dobrze, że byłam w kinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak przeczuwałam, że TVN na razie nie wyemituje ,,Przebudzenia Mocy", ale myślę, że jeszcze w tym roku zobaczymy na tej stacji VII epizod. Być może w okolicach grudnia?? :)

      Usuń
  12. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Spodobało Ci się tu? Zaobserwuj lub zostaw komentarz. :) Nie bawię się w obserwacje za obserwację.