wtorek, 6 grudnia 2016

Trochę o Rogue One ...

Witam Was w ten mikołajkowy dzień! Żeby jakoś umilić nam oczekiwanie na premierę Łotra przygotowałam kilka informacji o spin - offie. Wcześniej nie publikowałam tu nic o Rogue One dlatego najważniejsze fakty o nim zebrałam w jeden post. Zapraszam do czytania. :)


Fani Star Wars obecnie nie czekają tak bardzo na nic innego jak na najnowszy spin – off ,,Rogue One : A Star Wars Story”. Postprodukcja rozkręciła się już na dobre kilkanaście tygodni temu i aktualnie nie ma dnia, aby nie pojawiła się jakaś nowa informacja odnośnie Łotra. Oczekiwania wobec produkcji są spore, a rezultaty spin – offa zobaczymy już za kilka dni. Historię Rebeliantów podejmujących próbę zdobycia planów Gwiazdy Śmierci wyreżyserował Gareth Edwarts. Znana jest nam obsada, o której więcej napiszę następnym razem, a do tej pory mogliśmy zobaczyć też kilka zwiastunów i spotów reklamowych.

Producenci z niecierpliwością czekają na reakcję publiczności na Rogue One, gdyż to od niego w pewnym sensie zależą losy przyszłych planowanych spin – offów. Przyjrzyjmy się więc bliżej głównym bohaterom.



Bez wątpliwości pierwsze skrzypce należeć będą do Jyn Erso – Rebeliantki o istnie wojowniczym charakterze, porywczości i odwadze. Ci, którzy zapoznali się ze zwiastunami na pewno pamiętają kwestię bohaterki, która twardo wypowiada się o swoich zamiarach. –Rebelia to bunt, prawda? Więc się buntuję. Za wiele o niej nie wiemy, zresztą tak jak o innych bohaterach i skłoniło to fanów do wykreowania własnych teorii. Najpopularniejsza to ta mówiąca o domniemanych dwóch twarzach Jyn, która rzekomo ma służyć Imperium, a w Sojuszu dla Przywrócenia Republiki pełni funkcję szpiega. Czy ta druga mówiąca, że Erso może być matką Rey. Nieprawdaż, że pomysłowość fanów nie zna granic? :)



Kolejnymi bohaterami, którzy z pewnością będą pełnić ważną rolę to Cassian Andor, Chirrut Îmwe – wojownik żyjący na księżycu Jedha, który nie ma zdolności do posługiwania się Mocą, ale wierzy w jej istnienie, Baze Malbus – przyjaciel  Îmwego oraz Saw Gerrera, który pojawił się min. w Wojnach klonów i Rebeliantach.








Oczywiście nie może obejść się bez czarnych charakterów. W tym przypadku powinniśmy wziąć pod uwagę Orsona Krennica – okrutnego doradcę wojskowego Imperium, którego celem jest zniszczenie Rebelii, a dzięki temu zabłyśniecie w oczach Imperatora. Krennic pełni tutaj główną rolę przede wszystkim ze względu na nadzór nad budową Gwiazdy Śmierci.



Skoro akcja dzieje się pomiędzy ,,Zemstą Sithów” a ,,Nową Nadzieją” wielkim grzechem byłoby nieukazanie Darth Vadera. Ze zwiastunów wiemy, że o jego brak nie musimy się martwić, jednak cały czas nie możemy być pewni tego jak długo będziemy mogli zobaczyć go na ekranie. Ja osobiście mam tylko nadzieję, że Vadera pooglądamy dłużej niż Luke’a Skywalkera w ,,Przebudzeniu Mocy”.


Przejdźmy może teraz do nowych ras stworów, które zostaną ukazane w Rogue One. Czymże byłyby Gwiezdne Wojny bez wszelakich stworów, które stały się nieodłącznym elementem sagi. Na Celebration w lipcu ukazano jednego z nich. Owego jegomościa fani nazwali "Kosmiczną Małpą”, ale jego oficjalne imię brzmi – Bistan. Wiemy, że pochodzi on z rasy Iakaru, jego ciało pokryte jest rzadkim szarym futrem, a w spin – offie zobaczymy go jako pilota U – Winga.



Kolejnym ze stworów jest przywódca plutonu określany jako ”Wielka gęba” choć tak naprawdę nazywa się po prostu Pao. Pochodzi on z rasy Drabata i będzie walczył po stronie Sojuszu.



Ciekawe losy spotkają już nie stwora, ale droida K-2SO, w którego wciela się Alan Tudyk. Kay – Tuesto (bo tak jest inaczej nazywany droid) działał dla Imperium, a co ciekawe członkowie Sojuszu ponoć mają go przeprogramować i odtąd K-2SO będzie działał dla Rebelii.



Mówiąc o Rogue One nie można zapomnieć o zwiastunach. Pierwszy  z nich ukazał się już kilka miesięcy temu, a oficjalny trailer potwierdzono całkiem niedawno. Jeśli chcecie zobaczyć wspomniane zwiastuny możecie uczynić to klikając w poniższe linki. Sama nie będę tu nie wiadomo jak rozpisywać się nad nimi, ale mogę oczywiście powiedzieć, że jak dla mnie zwiastuny są świetne. Udostępniam Wam tez analizę jednego ze zwiastunów. Jeżeli chcecie ją przeczytać, kliknijcie w ten link : Analiza zwiastuna Rogue One


Cóż, nie wiem co mogłabym jeszcze tutaj napisać odnośnie Łotra, dlatego w dzisiejszym poście to będzie na tyle, a na kolejną dawkę informacji o spin - offie i nie tylko zapraszam w najbliższy piątek. Prezentuję na koniec kilka zdjęć z RO oraz kilka linków do spotów reklamowych. Na ten moment się z Wami żegnam, niech Moc będzie z Wami i miłego dnia! :)


Jeśli chcecie zobaczyć więcej spotów można to uczynić zaglądając na stronę star-wars.pl 








6 komentarzy:

  1. Hej :)
    Dziękuję, że zaznajomiłaś mnie bliżej z SWRO. Z przyjemnością wybiorę się do kina na tem film. Co do teorii ... najbardziej zaintresowała mnie o matce Rey :) i Darth Vader ;)
    Ps. Zapraszam na mikołajkowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. Cieszę się, że przybliżyłam Ci temat zbliżającego się spin - offa. :)
      Z tymi teoriami to tak do końca nic nie wiadomo, wszystko wyjaśni się już wkrótce.
      O, zaraz wpadnę. :)

      NMBZT!

      Usuń
  2. Ten polski tytuł filmu jest dla mnie (i nie tylko dla mnie) dość... dziwny?
    Na sam film na pewno się wybiorę - mam nadzieję, że tym razem na seans z napisami, bo dubbingu na "Przebudzeniu mocy" nie potrafiłam przecierpieć.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko dla Ciebie, ja gdy pierwszy raz usłyszałam tłumaczenie tytułu też byłam nieco zdziwiona. Ale mam nadzieję, że w filmie tytuł będzie miał jakieś wytłumaczenie i być może okaże się być wcale nie taki bezsensowny. :)
      Ja również wybieram się na seans z napisami, jakoś polskiego dubbingu oprócz filmów animowanych nie mogę ścierpieć. :)

      Usuń
  3. Cześć ^^
    Co tam? Zobacz, że ja przyszłam! Po kilku dniach (lub... wczoraj?) Jestem tu! Powiem szczerze, że wiele rzeczy było dla mnie tajemnicą, ponieważ przeważnie nie dowiaduje się takich rzeczy sama. No i czas.. ech.
    Mam jeszcze parę rzeczy do ogarnięcia więc - jak zwykle jest genialnie ♡ Uwielbiam Twoje recenzje i opinie ^^
    Trzymaj się cieplutko!
    NMROBZT!

    Meg ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hei! :))
      U mnie jakoś leci, za niedługo święta więc pocieszam się tą myślą, a poza tym za tydzień Łotr więc podwójne szczęście. :))
      Cieszę się, że dowiedziałas sie czegoś nowego. Oglądałas zwiastuny?? Jeśli nie to zrób to koniecznie, są świetne. :)
      Dzięki kochana, nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy. ^^

      NMBZT!!

      Usuń

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Spodobało Ci się tu? Zaobserwuj lub zostaw komentarz. :) Nie bawię się w obserwacje za obserwację.