środa, 14 grudnia 2016

Ciekawostki prosto z odległej galaktyki - Rogue One

W dzisiejszym poście znów trochę o zbliżającym się spin - offie, a konkretniej o ciekawostkach z planu produkcji, bohaterach i nie tylko. Zapraszam do czytania, a na końcu krótka informacja. :)



Najpierw zacznijmy może od tego, jak zaczynać będzie się spin - off. Wszyscy fani zastanawiali się czy Rogue One rozpocznie się tak jak epizody sagi, czyli wielkim napisem STAR WARS i żółtym lecącym tekstem. Całkiem niedawno do sieci trafiła informacja, że na początku zobaczymy na tle kosmosu napis "In a galaxy far, far away", a następnie pojawi się tytuł. A więc sprawdza się to, że chociaż Rogue One to nadal Gwiezdne Wojny to producenci jednak zdecydowali się pokazać odrębność Łotra.



Nowością będzie też to, że ponoć ujrzymy podpisy, gdzie dzieje się akcja pokazana na ekranie. Chodzi tu przeważnie o planety, czyli załóżmy akcja będzie działa się na planecie Jedha i taki właśnie informujący napis zobaczymy. 



Felicity Jones w jednym z wywiadów mówiła o tym, jak wraz z bratem i kuzynem w przeszłości oglądała Gwiezdne Wojny. Zdradziła też, że gdy tylko dostała propozycję zagrania w Gwiezdnych Wojnach od razu się zgodziła, gdyż chciała podjąć wyzwanie i wcielić się w rolę silnej kobiety (Jyn Erso). Bohaterkę określa jako połączenie Hana Solo i Luke'a Skywalkera. 

O swojej roli wypowiadał się też Donnie Yen, który wciela się w Chirruta Îmwe. Aktor opowiadał o dyskomforcie na planie, który zapewniały mu szkła kontaktowe. Miały one za zadanie sprawić, aby Îmwe wyglądał jak niewidomy i faktycznie szkła sprawdziły się, ale utrudniały Donniemu funkcjonowanie na planie, szczególnie w czasie scen walki, gdyż źle przez nie widział. 

W piątek 2-go grudnia na Twitterze pod hasztagiem #AskRogueOne można było zadać pytania aktorom spin - offa. Ekipa udzielała na nie odpowiedzi, a relację z sesji Q&A można zobaczyć na materiale filmowym. Jeśli będziecie chcieli linka to piszcie w komentarzu. Dodatkowo można też obejrzeć wywiady z większą częścią obsady min. z Felicity, Diego, Benem czy reżyserem Garethem Edwardsem. Opowiadali oni o śmiesznych sytuacjach na planie i momentach, które najbardziej utkwiły im w pamięci. Wywiady dostępne są na YT.


W Rebelianta Cassiana Andora wciela się Diego Luna, który podzielił się z nami swoim niemiłym wypadkiem na planie. Podczas kręcenia jednej ze scen jakiś odłamek wpadł mu do okna i uszkodził rogówkę. Na szczęście skończyło się tylko na kilkudniowym noszeniu przepaski na oku. 

Jak podobają się Wam nowinki? Coś Was zaskoczyło czy może wręcz przeciwnie nie ma dla Was tajemnic odnośnie Łotra? :)
źródło informacji oraz zdjęć Bastion Polskich Fanów Star Wars

~***~

Jak na złość właśnie się rozchorowałam i moja jutrzejsza wizyta w kinie staje aktualnie pod znakiem zapytania. To się nazywa mieć szczęście. :( Strasznie jest mi z tego powodu smutno, bo na prawdę nie mogę się doczekać Rogue One. Nie byłoby to jakąś wielką tragedią, ale dodatkowo w następnym tygodniu czeka mnie krótki wyjazd, co również nie sprzyja zobaczeniu Łotra. A potem wiadomo święta. O ironio, dlaczego akurat teraz?! (płacz) :( Jeśli nie pojawi się tu notka do poniedziałku to oznacza, że niestety, ale Rogue One zobaczę dopiero po świętach. Ktoś z Was wybiera się na przedpremierowy seans? Każdemu życzę miłego oglądania Łotra, nieważne dziś, jutro czy za tydzień i mam nadzieję, że do szybkiego usłyszenia. :)

15 komentarzy:

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
    Na "Łotra" na pewno wybiorę się w piątek. I Zastanawiam się jeszcze nad sobotą ;)
    NMBZT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ♡
      W takim razie życzę miłego seansu.
      NMBZT!

      Usuń
  2. powrotu do zdrowia w takim razie życzę! :))
    ja dopiero po Świętach pójdę do kina, bo w ten weekend nie chcę z powodu wielkich tłumów, a później już w domu jestem, więc po Świętach najwcześniej się uda. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♡
      Mój stan zdrowia daje znać, że moja wizyta w kinie zapowiada się również dopiero na po świętach, ale może to i nawet lepiej, mniej ludzi i więcej czasu. :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Ja idę na film dopiero po świętach, kiedy ludzi będzie mniej w kinie :P W każdym razie nie mogę się doczekać :)
    Widziałam urywek Q&A - było zabawnie ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę się doczekać. Im bliżej premiery tym większa chęć zobaczenia Łotra. :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. STÓJ, PRZEZCYTAM PO OBEJRZENIU!
    Obiecuję, że to zrobię, ale idę dopiero w sobotę, i chcę, aby wiało nutką grozy i chcę mieć niespodziankę! Dzięki za kom na piratach <3
    NMBZT!
    PS: Egzaminy - DOSTAŁAM SIĘ DALEJ! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, ale myślę, że spokojnie możesz przeczytać nawet teraz, bo pisałam ten post pod kątem spojlerów, których ja w tym wpisie nie zauważyłam. Ale mogę się mylić. :)
      Nie ma za co i wielkie GRATULACJE, jak bd mieć więcej czasu to wpadnę na hang i pogadamy sb. ♡

      NMBZT!

      Usuń
    2. Jestem! Potwierdzam wszystkie punkty! No mozw oprócz tego, ze Jyn to polaczenie Luka i Hana... Naprawdę film był przepiękny i polecam każdemu. Pokazuje on swiat Star Wars z zupełnie innej perspektywy! Nie będę więcej gadać bo podejdzie pod spoilery, ale na prawdę kocham tego Spinn-off!!

      Usuń
    3. Super! Właśnie tego oczekuję.
      Niestety ja muszę jeszcze trochę poczekać, bo jeszcze chora, ale jakoś muszę wyczekać.
      :D

      Usuń
    4. Czekaj czekaj, naprawdę warto! :D

      Usuń
  5. Biedna :(. Zdrowiej jak najszybciej i leć do kina na seans. Jak dzisiaj o 20 idę :3.
    Bardzo fajne ciekawostki :).
    Ps. Zapraszam na ósmy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♡
      Przeczytane i skomentowane i na prawdę nie przejmuj się tymi ludźmi. :)

      Usuń
  6. Nowinki pewnie powiedzą mi więcej po seansie - teraz są dla mnie kompletnie neutralne :D A nim obejrzę trochę czasu minie: ani ze mnie wielka fanka wizyt w kinie, ani fanka SW.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że wpadłaś. :)
      Być może po zobaczeniu RO zmienisz nastawienie do sagi i do kin. :D
      Buźka :)

      Usuń

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Spodobało Ci się tu? Zaobserwuj lub zostaw komentarz. :) Nie bawię się w obserwacje za obserwację.