piątek, 30 września 2016

Ciekawostki prosto z odległej galaktyki - Atak klonów


Na ostatni dzień września (jak ten czas szybko leci) proponuję Wam fakty o drugim epizodzie sagi - ,,Ataku klonów”. Być może czymś Was zaskoczę, ale o tym sami musicie się już przekonać. Posty z tej tematyki pojawiają się dosyć często, ale cieszcie się, bo kolejny wpis o ciekawostkach zamieszczę nieprędko. Ostatnio wpadłam na wiele pomysłów na posty, wśród nich znajdują się też notki o Rogue One, do którego zostało tak niewiele. Ale na tę chwilę zainteresowanych ciekawostkami o jednym z najbardziej kontrowersyjnych epizodów, zapraszam do rozwinięcia. :)


Czy wiedzieliście, że …

#1 Liam Neeson miał pojawić się jako duch Qui-Gon Jinna, ale aktor w 2000 roku miał wypadek motocyklowy. Obrażenia nie pozwoliły na nakręcenie scen.

#2 Christopher Lee (Hrabia Dooku) nie grał we wszystkich scenach walki na miecze świetlne. Jego twarz została wklejona komputerowo w miejsce twarzy dublera.

#3 ,,Atak klonów” to pierwsza część sagi, w której Yoda został całkowicie wygenerowany komputerowo.

#4 Hrabia Dooku miał być grany przez kobietę!

#5 Anakina Skywalkera chciało zagrać 400 innych mężczyzn – tylu kandydatów zgłosiło się na casting. Wśród nich był min. Leonardo DiCaprio.

#6 Pierwsze sceny pobytu Anakina i Padme na Naboo były kręcone na Placu Hiszpańskim w Sewilli.

#7 Garaż na Tatooine, w którym Luke w IV epizodzie czyścił drozdy, został przebudowany na potrzeby II epizodu.

#8 Claudia Karvan miała zagrać siostrę Padme i nakręcono nawet z nią scenę, ale ostatecznie wycięto ją.

#9 Gdy Padme klęczy nad zabitą pozorantką jej włosy opadają na oda ramiona, a gdy wstaje włosy opadają już na jedno.

#10 Padme odbiera wiadomość od Obi-Wana naciskając czerwony przycisk. Potem naciska ten sam guzik i wyświetla mapę Galaktyki.

#11 Podczas bitwy o Geonosis w wielu Jedi wcielili się członkowie ekipy.

#12 Kiedy Anakin i Obi-Wan wchodzą do klubu w poszukiwaniu Zam, możemy zobaczyć Anthony’ego Danielsa. Oprócz tego Katie Lucas, córkę reżysera, która zagrała tancerkę.

#13 ,,Atak klonów” to najdroższy epizod całej sagi, jego budżet to 120 milionów$. Jednocześnie drugi epizod zarobił najmniej ze wszystkich części Gwiezdnych Wojen.

Mam nadzieję, że chociaż jedna ciekawostka jest dla Was nowością, gdyż bardzo trudno znaleźć coś nowego, nieoklepanego. Dlatego jeśli znacie jakąś ciekawostkę o ,,Ataku klonów”, która nie pojawiła się tutaj to piszcie śmiało. :)

Zapraszam też do zakładki "Pytania i odpowiedzi" do dyskusji na temat tego czyją córką okaże się Rey.

Mam dla Was też ogłoszenie. Z racji tego, że zepsuł mi się komputer nie jestem na razie w stanie pisać nowych postów i nie potrafię określić ile to potrwa. Gdy tylko sprzęt wróci z naprawy postaram się od razu opublikować następną notkę. :)
Niech Moc będzie z Wami!

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ciekawostki!
    Zaskoczyłaś mnie wieloma, naprawdę. Atak Klonów to najmniej zarabiająca część? Poważnie? Ja akurat ją uwielbiam (Tam moim zdaniem najlepiej wygląda Obi-Wan :D). Coż więcej? Miałam pisać, ale zrobiłam lekje i teraz chcę sobie obejrzeć odcinek TCW... soł...
    NMBZT!


    PS: Współczuje komputera ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jednak dowiedziałaś się czegoś nowego. :D
      Chociaż ,,Atak klonów" nie należy do moich ulubionych epizodów to lubię do niego wracać ze względu na parę scen.
      Niech Moc będzie z Tobą!

      Usuń
  2. Tak jak Magda, epizod II jest moim ulubionym... Uwielbiam wszystko w nim! Nie rozumiem krytyki co do epizodu ponieważ uważam że jest fantastyczny i o wiele lepszy niż Nowa Nadzieja... Ale każdy ma własną opinię.
    Zaskoczyłaś mnie kilkoma, ale większość już wiedziałam :)
    Czekam na kolejny post!
    White Angel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie rozumiem tej fali krytyki w jego stronę, bo dostrzegam w nim wiele pozytywów, chociaż nie jest moim ulubionym epizodem.
      Co do ,,Nowej Nadziei" i właśnie ,,Ataku klonów" to mam jednak odmienne zdanie, bo IV część lubię bardziej niż drugą. Ale każdy ma własną opinię.
      Fajnie, że dowiedziałaś się czegoś nowego. :D
      NMBZT!!

      Usuń
    2. A ja bardziej lubię 2 niż 4 :P A najbardziej lubię 6 i 5, a z nowej trylogii właśnie 2.

      Usuń

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Spodobało Ci się tu? Zaobserwuj lub zostaw komentarz. :) Nie bawię się w obserwacje za obserwację.