wtorek, 2 stycznia 2018

INFORMACJA

Drodzy czytelnicy,
z powodu problemów zdrowotnych, lekarz zalecił mi, że muszę ograniczyć czas spędzania przed ekranem komputera czy telefonu do minimum. Dlatego nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy pojawi się nowy post. Być może uda mi się napisać coś jeszcze w styczniu, ale proszę, w najbliższym czasie nie oczekujcie cotygodniowych wpisów. Nie wiem też, kiedy zaktualizuję wpisy o postaciach z sequeli, ale na razie muszę przede wszystkim zadbać o swoje oczy. 
Mam nadzieję, że do szybkiego usłyszenia.
MAY THE FORCE BE WITH YOU ❤

6 komentarzy:

  1. Znam to, też musiałam oszczędzac (i nadal oszczędzam) oczy i komputer zamieniam na książki (powieści fantasy, ale nie trudno się domyśli ^-^
    Obyś jak najprędzej doszła do zdrowia!
    Mam co do tego dobre przeczucia ;P
    Niech Moc będzie z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dbaj o siebie i nie martw się blogiem, będziemy wszyscy grzecznie czekać :)
    Kuruj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia no i życzę to Twoim oczom. Oszczędzaj się i dbaj o siebie :)

    Niezdara

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę szybciutkiego powrotu do zdrowia!
    A jak już wrócisz;) mam pytanko? Będziesz recenzować komiksy z De Agostini? Mój młody nie daje mi spokoju, a to- że tak powiem długotrwała inwestycja i nie wiem, czy się zgodzić:(
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, a co do Kolekcji Komiksów od De Agostini to na ten moment nie mam planów ich recenzować. Jednakże na blogu swiatstarwars.blogspot.com który zajmuje się recenzowaniem książek, komiksów i nie tylko można znaleźć posty odnośnie owej Kolekcji. Pod tym linkiem http://swiatstarwars.blogspot.com/2018/01/recenzja-kolekcja-komiksy-star-wars-klasyczne-opowiesci-1.html zamieszczona jest recenzja pierwszego z tomów, oprócz tego pojawiły się też recenzje drugiego i trzeciego tomu, w których można znaleźć wiele wyczerpujących i interesujących informacji odnośnie tego, czy warto i czego można się spodziewać ...

      Usuń

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Spodobało Ci się tu? Zaobserwuj lub zostaw komentarz. :) Nie bawię się w obserwacje za obserwację.