środa, 25 maja 2016

Wpis organizacyjny ...

Witaj na blogu poświęconym wspaniałej sadze Star Wars!
To, że gwiezdna saga jest fenomenem na skalę światową potwierdza fakt, iż na całym świecie możemy spotkać miliony jej fanów, dla których Star Wars stało się nieodłącznym elementem życia. Do tego Gwiezdne Wojny stale się rozwijają, czego najlepszym dowodem jest to, iż przed nami jeszcze dwie kolejne części sequeli oraz samodzielne filmy, powszechnie nazywane spin - offami.

Gwiezdne Wojny towarzyszą mi całe dzieciństwo, aż do dzisiaj. Wielką sympatią do nich zaraził mnie mój tata, który do teraz wspomina, gdy w młodości chodził nawet po kilka razy na poszczególne epizody, a sala kinowa była pełna po same brzegi więc nic dziwnego, że nawet brakowało biletów. Myślę, że jeśli ktoś zakocha się w Gwiezdnych Wojnach to już o nich nie zapomni, gdyż tej sagi nie da się od tak wymazać z pamięci.

Mam nadzieję, że poznam tu mnóstwo osób lubiących bądź kochających Star Wars tak jak ja. Zachęcam każdego do czytania, komentowania, a jeśli Ci się tu spodoba to do zaobserwowania. Chcę, abyśmy ten blog tworzyli razem, a więc zachęcam abyście w komentarzach pisali o czym chcielibyście poczytać. Ta strona jest dla Was. :)

Jeśli chcesz dowiedzieć się o mnie czegoś więcej zapraszam do zakładki "O mnie i o blogu".
Kolejny wpis pojawi się już w tym tygodniu. :)
Niech Moc będzie z Wami!

2 komentarze:

  1. Ciekawy blog, z chęcią tu zostanę.
    Pozdrawiam Florence.😄
    NMBZT

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog, z chęcią tu zostanę.
    Pozdrawiam Florence.😄
    NMBZT

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Spodobało Ci się tu? Zaobserwuj lub zostaw komentarz. :) Nie bawię się w obserwacje za obserwację.