piątek, 4 maja 2018

MAY THE FOURTH BE WITH YOU!

4 maja bez dwóch zdań należy do Gwiezdnych Wojen i fanów uniwersum. Tego dnia mamy swoje nieformalne święto i przeżywamy je, niektórzy w większym, inni w mniejszym stopniu. Każdy z nas ma swoje własne wspomnienia związane z Gwiezdnymi Wojnami. Często sięgają one dzieciństwa, kiedy to tata, wujek czy brat pokazał odległą galaktykę. I chociaż każda z historii fanów Star Wars jest inna, łączy nas jedno: pasja do Gwiezdnych Wojen, które stały się dla nas czymś więcej niż tylko zwykłym filmem. A dzięki temu, że w świecie gwiezdno-wojennym dzieje się teraz bardzo dużo, wszystko odczuwa się jakoś bardziej.

Z okazji Star Wars Day publikuję wpis ↓ który jest artykułem z grudniowego (2017) wydania czasopisma ,,Świat Wiedzy". Ciekawostki może nie będą dla Was czymś nowym. Wyłapałam kilka błędów. Nie zgadzam się też z kilkoma rzeczami (nadal zastanawiam się jak można ocenić "obecność Mocy" w Zemście Sithów na 60%). Ale pomimo tego, że bardzo chciałam, nie miałam już czasu przygotować czegoś od siebie.

Tak więc zapraszam do przeczytania, a dla wszystkich fanów Gwiezdnych Wojen - niech Moc będzie z Wami! 💕




1 komentarz:

  1. Mam taki genialny kalendarz ścienny z miesięcznika o grach (nie pamiętam jej tytułu) w którym jest zaznaczony 4 maja jako Dzień Gwiezdnych Wojen. Z ciekawości zajrzałam na Wikipedię na odn. tematu.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Spodobało Ci się tu? Zaobserwuj lub zostaw komentarz. :) Nie bawię się w obserwacje za obserwację.